fredag 12 februari 2010

Besök hos bm

I förmiddags var vi på bm-besök igen och nu har det börja hända nånting iaf!

Fick dels tid för ett tillväxt-ul till veckan och även tid för hinnsvepning på måndag - spännande!!
Ska bli såå roligt att få se bebisen igen, som dessutom är ganska färdig nu =)
Allt var som vanligt bra - förutom allt vatten som jag samlat på mig, det spelade in en hel del när det kom till att jag skulle få hinnsvepning innan mitt bf hade gått ut, men det är jag bara tacksam för. För visst är det rätt jobbigt att vara uppsvälld som en ballong, det hade ju liksom räckt med bara magen.

Ser framemot att det ska hända saker nu, och nu i helgen är det ju bra odds för bebisen!

Kommer sakna magen såå mycket, men samtidigt ska det bli kul att få lära känna bebisen =)

2 kommentarer:

  1. Ja så spännande det är nu, var tvungen att ringa till helen en sväng, hoppas det inte gör nåt hehe ;)
    Kom nu lilla bebis...

    SvaraRadera
  2. älskade bäbis kom nu då... fina presenter väntar:)kram anna

    SvaraRadera