fredag 5 februari 2010

Ingen sömn?

Har sovit riktigt uselt i natt, legat vaken i ett par timmar i stöten och försökt sova - men inte då!

Var upp på toaletten vid 4 snåret och har sedan dess inte alls kunnat somna om, så nu var det lika bra att jag klev upp för att se om jag blir tröttare av att sitta vid datorn.

Inte det att bebisen stökar en massa alls och inte har jag speciellt ont heller - väldigt knepigt, för annars brukar själva smärtan i fogarna hålla mig vaken.
Men som sagt inte nu inte, allt är så lugnt och stilla så, kanske är därför som jag inte kan slappna av?

Snart kommer ju även Johan upp för att göra sig klar att åka till jobbet så då får jag ju lite sällskap ett tag, tror nog han kommer bli en aning förvånad att jag sitter vaken den här tiden - brukar ju numera sova till runt halv nio snåret.

3 kommentarer:

  1. Oj vad synd att du inte fick sova hoppas det är ett förtecken på att du snart föder fram knyttet.
    Timmarna går sakta då man ej får sova.
    Vila under dagen snart är det helg och en massa mys.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Det är spännande att läsa eran blogg. :)

    /Carolina (började surra med Johan via NK för ett bra tag sen...) :)

    SvaraRadera
  3. nu är det nära! Jag tror jag längtar minst lika mycket som ni gör! kram kram

    SvaraRadera