söndag 14 februari 2010

Är det idag?

Ja, eftersom så många verkar tro (eller önskar) att bebisen ska komma idag, blir vi väl snart varse om det!

Måste ju tyvärr säga att det verkar hellugnt.. men även jag hoppas ju att det ska sätta igång, kan ju ta mig en ananas för att påverka det jag kan {#lang_emotions_wink}
Annars blir det en lugn dag idag, hade ju planer på att ta mig till bröllopsmässan, men tror jag hoppar den i år, få bli nästa år ist. Var ju ner på stan igår och traskade runt så då blir det lite lugnare idag.

Sedan har det väl inte undgått någon att det idag är alla hjärtans dag? Det skulle ju vara lite roligt om bebisen kunde komma idag - eller jag kan sträcka mig till tisdag också, då vi har bf!
MEN - sedan är det bortom min fantasi att jag skulle gå längre!?

Drömde inatt att vi fick en pojke förresten! Men innan vi åkte in var jag helt panikslagen över att jag ev inte skulle hinna föna håret! Har svårt att tro att det skulle ske - håret alltså!

2 kommentarer:

  1. snart Mormor Karin14 februari 2010 kl. 09:59

    Ja du ,nu har vi alla drömmar och funderingar , hoppas vi slipper det ganska snart ,jag är sååå nyfiken och spänd vad som döljer sej i din mage

    SvaraRadera
  2. Nu får du allt ta och skynda på, det är bara några timmar kvar om det ska bli en alla hjärtans bebis =D <3

    SvaraRadera