söndag 28 februari 2010

Mor och dotter, Far och dotter

Igår hade vi besök av mina kusiner med familj.

Det blev fika och en massa present-öppnande, min moster hade även med sig en babysitter som vi så småningom ska prova.
Kanske blev det lite för mycket uppmärksamhet för lill-hjärtat, för hon ville absolut inte somna alls så länge det var främmande på besök =)
Dock sov hon rätt ok i natt, allt har blivit relativt liksom - får vi sova 2 timmar i sträck så känns det ganska ok. Annat är det att vara vaken i 3-4 timmar mitt i natten för att sedan få sova i 1 timme, det är inte alls särskilt uppskattat - även om det enligt de flesta är heeelt normalt.
Ja, normalt kanske, men det är fortfarande rätt jobbigt =)

Snön vräker fortfarande ner och vi är ganska tacksamma att vara inne i sånt väder, även om jag lite längtar efter en promenad med vagnen!
Men det får ev bli nästa helg skulle jag tro, för imorgon börjar pappa jobba och eftersom jag inte kan/får lyfta blir vi då hemma, jag och lill-hjärtat.
Men..vi har ju balkongen iaf!

"Mor och dotter", så heter buketten med blommor som vi fick igår av Fjeldarna - såå fin!


Far och dotter - kärlek på högsta nivå.

6 kommentarer:

  1. Oj vilken kärlek mellan far och dotter den lyser lång väg.
    tror inte pappa kan jobba så länge i morgon han längtar nog hem till familjen.
    Många pussar o kramar till er alla tre

    SvaraRadera
  2. Kan inte se mej mätt på underverket:)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort på pappa och Lovisa :D

    Jobbigt att Johan ska börja jobba igen, men det fixar nog ni tjejer alldeles galant tills han kommer hem. Fast man kan lätt bli lite nervös när man är helt själv första dagen sådär.

    Lisen tror fortfarande att det är en docka vi tittar på när vi kollar in er blogg, min bebis säger hon haha

    SvaraRadera
  4. Hej på er,

    Åh så söt Lovisa är! Jag tycker hon är så himla lik dig Sara. Kramar

    SvaraRadera
  5. Badade honom idag och det gick mycket bättre, nu blev det bara skrik när han skulle upp ur vattnet =) Vi måste ju försöka ses nån dag med våra små underverk!
    Hoppas allt är bra med er! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka mysiga bilder du lägger upp. Hon är så söt eran lilla Lovisa! Och så mkt härligt hår!!!

    SvaraRadera