måndag 1 februari 2010

tvmiddag

Ensam hemma så det blev tvn och jag som sällskapade medan jag åt middag.

Blev en matlåda som snabbt uppvärmdes i micron, inte kanske den trevligaste middagen men gott var det iaf!
Johan har nämligen fullt upp på jobbet med middagar, lekar och div. sociala samspel. Skämt åtsido så har dom personaldagar och det innebär sen kväll ikväll och övernattning imorgon för honom.
Så jag kommer få sova ensam imorgon, men jag borde nog överleva {#lang_emotions_wink} är ju bara en natt.

2 kommentarer:

  1. Stackars dej be mamma att du får sova hos henne.
    Johan är nog inte hellre så glad över att måsta vara borta:)
    Njut av kvällen

    SvaraRadera
  2. det går nog bra Sara, vi ska ju följas åt till vetrinären med Cleo, sen ville du ju handla lite .Du tackade nej till att sova hos mej ,men jag förstår dej ,egen säng är alltid skönast ,men jag finns tillgänglig på telefon 24 timmar på dygnet

    SvaraRadera