torsdag 11 februari 2010

Grattis!!

Är jag (Sara) som skriver..glömde logga ut Johan juhe!

Önskar grattis till E & P som inatt fick en underbar liten prins!
Såg i morse att jag fick sms, och behövde inte ens läsa för jag förstod att nu hade det hänt grejer {#lang_emotions_smile}
Hoppas dom får komma hem snart och att alla kommer må toppen!

Meen, denna fantastiska händelse får mig ju att tänka på min lilla bebis och när den hade tänkt titta ut!?
Inte i natt iaf, men det gör inte så mycket för i natt behövde jag sova och vila kroppen lite. Ska ju till bm imorgon och då hoppas jag att vi ska få det där tillväxt ultraljudet OCH en hinnsvepning - om nu måtten fortfarande ligger höga.

Gissa vad det är för väder idag då - SNÖ!!! *muttrar och svär lite och stampar i golvet*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar