lördag 6 februari 2010

10

TIO dagar kvar till bf...

Känns som en oändlighet, dessutom kan jag ju gå över en vecka till efter det..*suck*
Eftersom det är det enda som jag tänker på nu för tiden måste jag försöka lägga in något varje dag i kalendern så jag inte enbart fokuserar på bf.

Har nästan bokat in något varje dag nästa vecka, så då borde den veckan inte gå såå långsamt, sedan är det ju bröllopsmässa den 14/2 har jag inte fött bebis då så kommer jag ta mig dit! Var där i fjol och blev positivt överraskad!

Hittade en lista som jag tycker är ganska klockren just nu...

  • Idag har jag mensvärk - det är på G
  • Idag är sammandragningarna tätare eller gör ondare - det är på G
  • Idag springer jag på toa för att göra det stora mkt ofta - det är på G
  • Idag måste jag kissa hela tiden - det är på G
  • Idag trycker det lite extra i ena ljumsken - det är på G
  • Idag kom det extra mycket flytningar - det är på G
  • Idag har jag inga flytningar - nä det är klart, allt kom ju ut igår alltså på G
  • Idag har jag ont i ryggen - det är på G
  • I natt sov jag dåligt - kroppen är vaksam för att det är på G
  • I natt sov jag bra - kroppen behöver vila för att det är på G
  • Idag känner jag mig deppig - hormonrubbningar för det är på G
  • Idag känner jag uppåt - kroppen har massa energi för det är på G
  • Idag känner jag ingenting - ja ja, det har man ju hört, precis innan det är dags brukar allt stanna av en stund - NU är det på G

2 kommentarer:

  1. hahahaha härlig lista! Hoppas du slipper gå över tiden o att lill*n vill titta ut snart... Är ju så nyfiken på vem som bor där inne!

    SvaraRadera
  2. Passa på att gå på bio! Efter förlossningen finns det inte tid eller ork för det.

    SvaraRadera