torsdag 4 februari 2010

Längtar lite...

Börjar komma över att behöva förlora magen och se framemot att få hålla bebisen..

Är sängliggandes i dag, lika bra det för igår tog jag ut mig lite för mycket. Blir till att hålla mig här i soffan tills det är dags att laga lite middag, men det är en bra dag att hålla sig inne för inte har det slutat snöa inte! Börjar bli lite irro på all snö som promt måste fortsätta falla!
Tänkte att eftersom det snöade så mycket förra året och även i januari borde det ha gått över vid det här laget - men neeej då! Våren kommer väl runt juli säkert! *morr*

Igår provade jag anansmetoden - det är ingen batningsmetod om ni tror det (men den kanske skulle funka bättre på det sättet?) utan en förlossningsmetod! {#lang_emotions_tongue_out}
Slängde i mig en hel ananas och hoppas på att det ska hjälpa till så jag slipper gå över tiden, har en kvar och den blir det nog till lunch lite senare. *haha*
Inte för jag tror på all skrock, men jag gillar ju ananas och då skadar det ju inte att prova lite.

Längtar till förlossningen - vet ju att den kommer komma och då är det lika bra att få den överstökad! Dessutom så vill jag veta hur det känns, hur kommer det starta och kommer jag klara av allting och kommer jag känna igen bebisen? {#lang_emotions_dreamer}
Många frågor som jag vill ha svar på, men de kommer väl så småningom..

Har en kompis som vart in på tillväxt ultraljud (tul) och det visade sig att bebisen var färdig att komma ut nu, och våra mått är inte helt långt ifrån varandra. Så nu går jag och hoppas på att jag ska få ett tul nästa gång jag är hos bm (den 12 feb) så vi får veta om bebisen är färdig att komma ut eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar