lördag 13 februari 2010

Soliga lördag!

Idag vaknar man till sol och en blå himmel här utanför....synd på kylan bara, men nu ska jag se det positiva, det är ju sol iaf!

Har starka funderingar på att ta oss ner till stan för att se lite folk och även passa på att handla lite.
Natten har varit lugn och än så länge verkar bebisen trivas allt för bra i min mage, vet inte riktigt vad jag ska göra nu för att locka ut den?
Mumsade ju i mig en till ananas igår, men har en kvar i kylen till ikväll =) *håller tummarna*



Johan är iaf rätt förberedd =) Han kom hem igår efter att ha jobbat över en fredagkväll. Allt för att allting skulle vara klart om han nu inte kommer åka tillbaka på måndag. Han hade även tankat upp bilen och satt motorvärmaren på tidigt i morse - i fall det skulle ha hänt något i natt.
Gulliga och omtänksamma Johan!
...som dessutom kom hem vackra lila tulpaner OCH en lösgodispåse!! Kvällen var ju räddad, ja - hela helgen faktiskt!


Fick i går med posten en alla hjärtans dag present också! Den första - chokladhjärtan från snälla mammsen.. *mums*

2 kommentarer:

  1. Rackarns, vaknade av ett sms i natt. YES! tänkte jag, nu är det på gång, men tji fick jag. Det var bara syrran...

    SvaraRadera
  2. Ja så är det Alla Hjärtans Dag men har inte hört om någon prins eller prinsessa är på väg:):)
    Hoppas vi snart får veta väntar såå mycket.
    Kram

    SvaraRadera