tisdag 12 januari 2010

Lite kort..

Det buffar som vanligt i magen och när jag inte trodde jag kunde bli större - så spänner det lite extra och den ökar i omfång!

Var och fick göra en ctg-kurva igår och det såg så bra ut så - skönt!

Idag var vi på vår sista föräldragruppsträff, 3 par var redan föräldrar! Helt sanslöst att vi är så nära, vi som var kvar ska träffas ändå för att surra och fika - var tydligen fler än jag som har tråkigt hemma och inte tycker att dagarna går så fort =)

Förresten - mitt sug efter semlor är tillbaka, ordentligt! Som tur är har jag även apelsiner i rätt stora mängder som jag kan variera semelsuget med =)

2 kommentarer:

  1. Hej svejs...

    Njut av din mammaledighet tids nog fär du dagar som fylls med annat

    **Barnskrik
    **Ammning
    **Tvätt
    **Ev. vakna nätter
    **Fast allt detta ingår ju i att bli föräldar

    Ha de gott...hälsa Johan / Kram Jeanette
    Så njut så mycket du kan

    SvaraRadera
  2. Hejsan jag håller med föregående skrivare håll ut snart räcker inte dagarna till:)
    Passa på och ta en vilopaus varje dag.
    Vi längtar så efter att få se det som växer i din mage.
    Kram från oss till er båda

    SvaraRadera