lördag 24 april 2010

Det drar ihop sig..

Ja, till veckan blir det mycket som händer!

På lördag ska vi fira Lovisas mormor, hon fyller ju 60 - ja vet, svårt att tro, men så är det!
Så då ska vi såklart fira henne med stort kalas, verkar som det ska komma en hel del människor så då får Lovisa passa på att hälsa på hela stora släkten och även nära och kära!

Sedan infaller ju sista april även denna vecka - då har jag och Johan vart förlovade i 1 år. Tänk.. ett helt år har gått - och underbart som hänt = Lovisa! Även det ska firas, blir nog en lunch tillsammans på samma ställe som i fjol, fast i år kommer även den nya familjemedlemmen få vara med. Vi ska även till bondsjöns brasa, där vi bytte ringar och lyssnade till vår sång, mellan detta ska vi även vara med och duka och fixa inför kalaset på lördag.

P.S Tips till mamma/mormor på sin 60 års dag har jag.(Förlåt mamma/mormor, jag vet att du inte gillar att man "tigger", men det är ju jag som bara tipsar, för faktiskt är det så att många frågat redan!) D.S

3 kommentarer:

  1. Jag tackar för komplimangen, jag känner mej inte gammal heller ,tror det är för att jag omges av mina underbara barn samt deras respektive.Presenter är inte viktigast ,utan att vi träffas å har roligt,sen att få bli uppskattad är ju inte fel

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med Sara... inte trodde jag mormor blev 60! Riktigt fräsch och snygg 60-åring iaf!

    SvaraRadera
  3. Oj mycket på förstår jag att det blir men glöm inte att njuta också.
    Tänk att det gått ett år sedan ni förlovade er och mycket har hänt sedan dess:)
    Kram på er

    SvaraRadera