måndag 5 april 2010

Sjusovaren!

Ja, när man minst anar det så får jag sova hur länge jag vill!

Lovisa ville absolut inte sova igår kväll inte, det var mycket som var fel, magen krånglade lite, sängen var fel ställe att sova i och så blev det lite kräka också..

Men när hon väl fick sova bredvid mig så blev allt bättre =) Hon sov hela natten till kl 06.30 då blev det mat, blöjbyte och massa mys!
Då klev pappa upp, för han var rätt utvilad tyckte han, jag och Lovisa däremot ville ligga kvar i sängen en stund till, vi myste och rätt som det var så sov vi båda två!
Jag vaknade och klev upp för ett tag sedan, då var kl 10.20 - märk väl att jag vaknade för att jag hade sovit klart!?!
Det hade däremot inte Lovisa, hon ligger kvar än och börjar nu vakna till liv - finaste hjärtegrynet!

När hon väl vaknar till blir det lite bad och mer mys!

Sover ensam i stooora sängen!
















En närbild på sjusovaren






1 kommentar:

  1. Oj oj vad liten man kan vara i stora sängen.
    Tänk vad man kan sova bara ingen stör:)
    Kram på er alla tre

    SvaraRadera