måndag 12 april 2010

pannkaka också!

Helgen avslutades med att gå på husvisningar, jag hade nog tyvärr lite för höga förhoppningar på ett hus - men vi söker vidare!

Var nästa säker på att vi skulle buda på ett av husen innan vi tittat på det, för så perfekt verkade det =) Meen, nja - det var en hel del saker som inte var riktigt utförda på renoveringen och då känns det ju trist. Behövde dessutom göra om planlösningen på övervåningen för att det ska passa oss, så det känns som ett lite för stort projekt för ett så pass dyrt hus.
Men - nya tag imorrn! Då ska jag och Lovisa (och ev mormor) titta på ännu ett hus som är av stort intresse - men den här gången ska jag inte hoppas på för mycket.
Sa till Johan att vi får väl se om jag råkat köpa ett hus medan han är i Sholm på utbildningen =)

Dagen började rätt bryskt här hemma, Lovisa kräktes igen.. lillgrynet. Hon hade för mycket slem i halsen så då kom maten upp, var bara för oss att byta sängkläder (hon låg i vår säng) och vanliga kläder - sedan blev det bad igen!
Men sedan dess verkar det vara rätt bra, tack och lov tror jag hon är piggare, vill ju att hon ska vara pigg hela tiden och inte alls vara snuvig!

Nej, nu ska jag ge mig på att börja grädda pannkaka, blir tunnpannkaka här hemma idag - har vart sugen på det länge nu!

2 kommentarer:

  1. Ja det ska bli jättekul att ses!verkar som vi blir ganska många den här gången!=)

    SvaraRadera
  2. Hur gick det vart det något husköp medan pappa Johan är borta:)
    Kram

    SvaraRadera