torsdag 15 april 2010

Ikväll!

Nu är det inte länge kvar till pappa Johan är hemma =)

Måste erkänna att det inte alls vart så kämpigt som jag trodde, men så är jag lite så som person - tror det värsta och i det här fallet, jobbigaste ska ske.
Men Lovisa är ju så underbar, så vi har haft det rätt bra vi! Igår var vi ju iväg till Emma & Felix för att träffa dom + flera ur mammagänget. Fick god lunch och trevligt sällskap under några timmar, var alldeles lagom för att få dagen att gå.

Natten har vart bra, vi har sovit bra båda två! Eftersom Lovisa var vaken största delen av gårdagen så var det nog nödvändigt för henne med en god nattsömn.

I dag blir det antingen en prommis med vagnen eller så städar jag lite... har inte bestämt mig ännu, för även om livet är relativt lättsamt med Lovisa så hinner jag inte riktigt med allt runt omkring.
Så det blir kanske till att städa upp lite så det är fint när pappa Johan kommer hem!

1 kommentar:

  1. Tänk i kväll kommer pappa hem till Lovisa och mamma Sara ahn räknar nog timmarna:)
    Kul att ni båda fått sova ordentligt i natt.
    Kram och ut i solen

    SvaraRadera