torsdag 8 april 2010

Egen säng..

Ja, igår kom spjälsängen ner från norr =) - alltså från Lovisas kusiner!

Hon har ju än så länge sovit i liggvagnen som vi har ståendes här hemma, och ibland har hon ju även sovit med oss i vår säng =)
Men nu har hon som sagt en egen säng - den invigdes redan igår och hon sov rätt så bra i den, även om hon tyckte att runt 3 tiden är lagom tid för att vakna och sedan inte somna om..

Testar nya sängen med pappa som övervakar!


Dagen har tillbringats i Birsta - heela dagen!
Jag är helt knäckt, men det verkar jag vara ensam om för hjärtegrynet hon är pigg som vanligt, hon somnade runt 21 ikväll och då har hon sovit kanske 2-3 timmar idag! Jag förstår inte hur hon kan orkar med så mycket?? Om det vore bara någon gång ibland, men nu är det andra dagen på raden som hon är vaken i princip hela dagen, så när som på en liten lur på förmiddagen..

Så nu är det absolut dags för mig att sova!

3 kommentarer:

  1. Hon ser verkligen ut som en docka!

    Förresten, simm, Håkan ska bli pappa nu i vår också. Har jag sagt det?

    SvaraRadera
  2. Hej! =)

    Sådär var Naima med, höll ut oftast hela dagarna och sov hon, så sov hon inte mer än en gång om dagen.
    Lovisa är ljuvligt söt och riktigt lik dig Sara! :)
    Kram Karin och Naima

    SvaraRadera
  3. Oj vad det ser tryggt ut att pappa sitter på vakt:)
    Hoppas sömnen ska komma till prinsessan snart.
    Hoppas mamma fick sova gott hela natten eller???
    Kram på er

    SvaraRadera