lördag 3 april 2010

Helgbilder

Det är ju superskönt med långhelg!

Igår var vi till Lovisas mormor och åt påskmat i stora mängder, gott och trevligt var det!
Det är ju Lovisas första påsk, men hon har redan hunnit med att få en hel del påskägg, detta på min bekostnad skulle jag vilja påstå! ;-)
Jag tackar åt Lovisa jag, så tack snälla - Mormor, Anna & gammelmoster m familj!

Idag var vi prommis igen, fast i dag var även pappa med =) Inte alls något roligt väder här, dimma och jäkligt trist helt enkelt - men nu är man ju van att vara ute och promenera iaf en gång om dagen, så det var skönt med luft.

Här kommer lite påskbilder från gårdagen!

Myser med mormor!


Passade på att lära känna Berra!


Tröttsamt med påskstoj!

2 kommentarer:

  1. gud så fin hon är er prinsessa!kram anna fylld av påskägg:)

    SvaraRadera
  2. Detta är Mormors Prinsessa,titta vad jag myser, tror Lovisa gillar att kramas också

    SvaraRadera