fredag 19 mars 2010

Fredag!

Jepp, nu är det helg och det ska bli underbart att ha hela familjen hemma tillsammans!

Igår hade vi lite besök här hemma, Lovisa blev uppvaktad (av både tant A och tant P) och jag fick vuxet sällskap att prata med - så vi var nöjda båda två. Eller njaa, Lovisa hade magknip större delen av dagen och valde att vara vaken från 9 snåret på morgon till 15 på eftermiddagen, då var hon helt knäckt stackarn och sov till 18 då det blev mat.
Tycker hon verkar bättre nu på morgonen så jag hoppas att vi slipper mer magknip, dock har mormor vart snäll och lämnat av semperdroppar som vi ska ha pröva.

Har fått väldigt mycket gjort här hemma nu på morgonen! För det första så sov Lovisa hela natten, det var första gången - dock så vaknade hon till och snuttade lite, men eftersom hon sov med mig i natt så behövde jag ju knappt vakna =)
Så då vaknade vi båda två utvilade, sedan var ju mormor här en sväng med semperdropparna, då passade jag på att duscha och fixa mig - ojojoj vad skönt! Har packat upp kläder, städat undan lite och nu gjort klart för Lovisa, så att vi kan ta en liten prommis innan H kommer hit och ska förgylla dagen för oss!

En riktigt bra början på helgen måste jag säga, synd bara på vädret (snö och kallt) - men det ska jag bortse från och njuta av resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar