fredag 26 mars 2010

Helg!

Äntligen helg och pappa Johan kan vara med oss hela dagarna =)

Igår kväll hann vi med att kolla på film här hemma - alltså jag och Johan, medan Lovisa sov. Var första gången som vi faktiskt gjorde något tillsammans en kväll sedan hon kom in i vårt liv. Dock orkade ingen av oss kolla klart på den utan valde ist att passa på att lägga oss och få sova lite extra *haha*
Dagen började med en massa mys i sängen med hela familjen, sedan blev det ett bad för Lovisa och dusch för mig, såå skönt med helg och att kunna ta det lugnt utan att behöva känna mig stressad.

Senare idag ska vi ta oss ner till torget här i Härnta och gratta curlingtjejerna till deras os-guld, om vädret blir bättre alltså - just nu är det snöblandat regn.
Därefter blir det kalas * 2 i Ramvik, blir Lovisas första besök där minsann. Blir skoj med lite firande och fika - speciellt när man blir bjuden och själv slipper fixa allt.

Nu ska jag nog ta och luta mig tillbaka i soffan och ta det mer lugnt innan det är dags att göra oss i ordning för en prommis ner till stan.

2 kommentarer:

  1. Passa på och njut av att Lovisa sover i natt ska ni ju flytta klockan framåt då blir det andra tider.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Tack för titten det är ju lite trevligare med(live) än bara bilder
    berra

    SvaraRadera