lördag 29 augusti 2009

Jag är hungrig!

Jag har, sedan jag klev upp för ca 45 minuter sedan hunnit baka ihop en stor tårtbotten.

Nu är jag rätt hungrig, har ju faktiskt en bebis i magen! Söker igenom hela skafferiet och även kylen - ingenting som jag vill äta..

Ropar till min sambo (som sitter i soffan och han vars barn jag nu bär på)
- Jag är hungrig, men det finns inget att äta
-Vad sägs om grillkorv? (han menar hotdog, alltså den korv som inte får kallas korv för den innehåller så mycket skit!)
- Nej, det vill jag inte ha.
-Då är du inte hungrig!
(tystnad)

Hrmmpf! Såå, nu är jag fortfarande hungrig. Nej, ska man få något ätbart i sig måste man tydligen ta saken i egna händer.. så nu ska jag klä mig och sedan ta mig mot någon sorts affär som har frukost!

2 kommentarer:

  1. Stackars Sara får du ingen mat din sambo bör ju veta hur det då går:)
    Sätt fart på honom:)

    Ha en trevlig fest i morron.
    Svärisarna

    SvaraRadera
  2. HAHA Sara,det känner jag igen =)

    SvaraRadera