måndag 24 augusti 2009

Mini-semester och mini-inlägg

Ska bli helt underbart med lite mini-semester nu!
Imorrn åker vi till Stora staden för att få mysa med hotell, restaurangbesök och shopping - MEN främst för att bara få må gott tillsammans!

Har vart en ganska skön måndag med lite jobb, handling och så packning såklart. Ställde mig alldeles för sent och bakade lite pizzabullar inför kalaset som jag ska ha till min egen ära på söndag. Var flera veckor sedan jag mådde så illa som jag gjorde då - urk! Borde haft det på känn då jag endast hade ätit lunch och klockan var 18.. Måste fortsätta hålla på mina mattider, annars blir det så här illa, konstigt - trodde det skulle försvinna efter dessa 12 veckor som alla pratar så gott om!
Men nejnej, sover massor och måste äta på exakta tider! Hoppas jag ska få må bra när vi är på mini-semestern iaf.

Tar förresten med oss kameran på trippen, så ska jag försöka blogga iaf ett inlägg när vi är borta =)
Nej, nu blir det sängen så jag orkar upp i tid till mamma kommer och hämtar oss imorrnbitti, hon är ju så snäll som ska skjutsa oss till tågstationen!

God natt

1 kommentar:

  1. Ha en underbar tripp :) Passa på att NJUTA!! Är inte alls avundsjuk... haha.. Mitt illamående gick över i typ v 14-15 tror jag så stå ut.. De blir nog bara bättre o bättre :) Kram kram

    SvaraRadera