måndag 12 oktober 2009

Ännu en arbetsdag avklarad

Jepp, så sitter man här och känner sig nöjd över att man klarat av ännu en arbetsdag!

Har de senaste veckorna tyvärr haft ganska ont i mina höfter =( det känns inte alls roligt med tanke på hur lång tid som är kvar innan det är dags för bebisen att få titta ut!
Efter helgens arbete här hemma (som för övrigt inte var särskilt mycket för min del) verkar det inte bli bättre av sig själv, så imorgon är det jag som blir lite knäckt hos sjukgymnasten. Känns verkligen trist att redan behöva få så ont av bara vanliga saker som måste göras här hemma, dessutom ska jag ju fixa att jobba också.. Hrmm, hoppas att knäckningen imorgon kommer göra susen och att det kommer hålla läänge till nästa gång höfterna väljer att hoppa ur led!

Nu ska jag ta o mysa till mig lite här i soffan och hoppas på att kärleken snart kommer hem från mötet han är på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar