onsdag 28 oktober 2009

liite långsamt

Hemma idag igen, usch vad långtråkigt det är!

Är inte alls så avkopplande inte, hade för mig att jag gillade att vara hemma- iaf under den tiden som jag pluggade på universitetet. Men klart då var det lite annorlunda, hade mycket mer vänner som var lediga samtidigt som mig, så då kunde man ta en fika, strosa lite och bara surra. Nuförtiden så jobbar ju alla människor, så jag får väl längta till arbetsdagen är över för Johan så jag får lite sällskap!

Lite uppdatering på renoveringsfronten också! Badrummet står som bekant halvfärdigt, likaså klädkammaren. Det behövs elektriker, snickare och vvs:are för att färdigställa allt, och ingen har gjort klart sin del. *suck*
Städfirman var här rätt nyligen för att börja städa, men det var bara för dom att gå vidare till någon annan lägenhet.
Är ju tänkt att på fredag ska allt vara klart eftersom besiktning på lägenheten är beställd då, hrmm, tror inte det är klart då jag, vvs:arn sa att våra duschdörrar fortfarande inte kommit och då blir det ju svårt att installera dom, inte heller har vår nya tvätt- och diskmaskin kommit.

Ja, det blir helt enkelt svårt för alla inblandade att bli klara med sitt innan imorgon till lunch, för då har städfirman eftermiddagen på sig att städa ur allt.

1 kommentar:

  1. oj tråkigt attt dom inte hinner klart men men va ska man göra???och jag gillar inte häller att vara hemma varje dag det blir långtråkigt men nu är jag frisk så kanske ska va med någon imorgon

    SvaraRadera