måndag 5 oktober 2009

Jag är inte ensam

Då har man återgått till vardagen här hemma med jobb, toalettbarack och renovering.

Kan tyvärr fortfarande inte lägga upp bilderna från resan, för dom ligger på servern och den kommer jag numera inte åt från den här datorn..Hrmm... det måste lösas snart!

Har idag lagt om till vinterdäck förresten, eller inte jag men en däckfirma, jag menar varför försöka sig på något som det finns proffs som gör? =)
Nu sitter jag här i mörkret med tv´n och datorn som sällskap och väntar på Johan som vart i S-holm på jobb, hade tänkt att jag skulle hålla mig vaken tills han kommer hem, men kommer nog få kämpa hårt på den fronten!

Förresten - har nog känt bebisen för första gången! Det var när jag precis hade kört genom Stockholm på vägen hem som det buffade till i magen =) Det kändes som en "våg", som att jag blev kissnödigt snabbt men det gick över lika snabbt.. Trodde då att det var bebisen, men visste inte, dock vet jag det nu!
Det är nämligen så att sen jag kom hem har den känslan kommit lite då och då, mest framför tv´n och när jag lagt mig i sängen =) men visst är det samma känsla som återkommer!
Så nu när jag sitter här är jag ju egentligen inte alls ensam - jag känner ju att det är någon mer här - vår bebis har minsann börja göra sig till känna!

3 kommentarer:

  1. Åhh ja det är bebis!!!
    Gudars vad mysigt, kommer ihåg dom där vågorna hihi, snart putar magen ut åt alla håll och kanter ska du se. Det är HÄFTIGT! haha

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Passa på och njut av sparkarna dom kommer du att sakna då du fött:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va mysigt att du börjat känna den lilla bebisen! Är ju en sån härlig känsla :) Myspys! Kram

    SvaraRadera