fredag 2 oktober 2009

snabbt och kort utan kort!

Har med mig kameran nu på mini-semestern, men kabeln ligger hemma under soffbordet!
Brabra sara! Jaja, får uppdatera med bilderna när jag kommer hem.

Har iaf hunnit med en massa shopping och nu är hela bilen full med fynd! Blev både julklappar, bebisgrejer och lite till mig och Johan!
Ligger nu i sängen på hotellet och är väldigt väldigt trött och öm i höfterna! Fyyy.. Aldrig hade jag väl trott att jag knappt skulle palla en futtig dagsshopping?! Men men, nu börjar man känna sig rätt stor och för varje dag så vaggar jag mer och mer..

Resan ner gick toppen! Vi hann faktiskt med att stanna till i Gränna och köpa med oss lite karameller minsann, sedan var vi nere så pass tidigt att när vi kom till Falkenberg tog vi oss ut till Gekås redan innan vi checkade in på hotellet. Spännande, var ju en liten by där borta =) Vi gick snabbt igenom och jag rekade lite priser som jag sedan checkade av med Johan där hemma.
Var idag in på Gekås 3 gånger, sista gången var bara för att kolla så vi inte missat någonting. Hann även med några skobutiker, Göteborgskex fabriksförsäljning, väskbutiken och någon sportaffär =) Såå, utan att behöva skriva för exakt hur mycket jag handlat för räcker det med att skriva att visst har pengarna gått åt!

Blir nog bilder på inköpen framöver här på bloggen, men som sagt nu i kväll finns ingen möjlighet att lägga in dom.

Förresten -riktigt fint hotell är det vi bor på! Är nästan som ett litet charterhotell, för vi har balkong mot havet och sedan är det ca 50 m ner till sandstranden! Myyysigt!

Nej, nu ska jag ta lite smärtstillande för mina höfter och sedan blir det till att sooova! För imorrn ska vi köra de ynka 100 milen hem igen!

1 kommentar:

  1. Fin fint Sara har lite demens slagit till:)
    Kul att ni fick ut och handla lite:):)
    Hoppas ni är nöjda allihopa så ni inte missat något.
    Kramis

    SvaraRadera