fredag 30 oktober 2009

Perfekta värden och snart bebolig lägenhet!

Idag var vi iväg till BM(barnmorskan) för ytterligare en kontroll.

Allting så väldigt fint ut, alla mina värden låg precis inom kurvan, jepp nu har man kommit så pass långt så man fått en kurva också!
Var faktiskt så att jag inte måste äta mina järntabletter varje dag heller, utan varannan borde räcka =) Var första gången som de mätte sf-måtten (livmodern) också, låg precis mitt i där också - trots min ganska stora mage, men den ligger inom "normal" i alla fall.
Bebisen då - ja, där slog lilla ♥ fortfarande 160 slag/min, BM skrattade lite och frågade om vi visste vad det tydde på för kön? Jodå vi vet, men det är ju "bara" en skröna, fast kul att det verkar hålla samma takt!

Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag städat vårt nya badrum och inrett det! Johan håller fortfarande på att arbeta, han har lagt golv i klädkammaren och nu borrar han upp lister!
Vilken tur att han är så duktig och arbetssam, för jag är inte alls till så mycket hjälp nu inte..
Efter kraftansträngningen med badrummet så är jag helt slut! Men Johan jobbar på han, men när han väl är klar så ska jag försöka bära in allt tillbaka dit som har sått i vardagsrummet.
Ska bli helt obeskrivligt underbart att få tillbaka hela lägenheten, badrums attiraljerna är ju som sagt på plats, så nu börjar man kunna se ett slut på detta elände!

3 kommentarer:

  1. Hej oj vad glada vi blir att allt är ok med er båda:)
    Kul att allt nu verkar funka hos er.
    Sköt nu om er och njut.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej Sara.

    Jag är nyfiken på vilket kön det tyder på att det är, så som barnmorskan menade?

    Hoppas allt är bra med dig! Kram Viktoria

    SvaraRadera
  3. Hej Viktoria!
    Över 155 brukar det vara en tjej, men är ju lite skrock över det =)

    SvaraRadera