torsdag 22 oktober 2009

Avlopp...underbara avlopp!

Ja, det är som rubriken kan hinta om!

Vi har numera en toalett och den är dessutom i VÅR lägenhet =) Lycka!
I och för sig är det ingen el dragen eller duschvägg på plats, men i dagsläget så kvittar det för toaletten fungerar ju.
Det innebär att natten mot idag var sista natten som jag var tvungen att kissa i vår "potta", underbara känsla att få sitta på en toa! Dessutom var det så att all mitt hostande inte alls uppskattades av bebisen i magen..nej nej - så fort jag hostat till och skulle somna om igen så sparkades och bökades det som tusan, gärna då direkt på min blåsa. Ja, ni förstår vilken ond cirkel som pågick..

Lägger in lite bilder på vår tidigare "potta" och vår nya toalett, det här kan man verkligen kalla "före och efter" bilder!

Före


Efter

4 kommentarer:

  1. Mamma/Svärmor Karin23 oktober 2009 kl. 09:55

    Håller med er ,vilken lycka.Men måste erkänna att jag kommer att sakna era varannandags besök

    SvaraRadera
  2. Hej tänk vad avlopp kan vara trevligt i vissa lägen:).
    Njut nu av hög standard:)
    Kram

    SvaraRadera