torsdag 1 oktober 2009

Piggare...

Jepp, då var man nästan på väg söderöver dårå!

Ska snart åka iväg mot falkenberg med en ganska tom bil dock hoppas jag på att den är fylld till bredden med fynd!!
Jag har en lista med mig på vad vi kan tänkas behöva innan bebisen dimper ner här i våra liv =)
blev ca en a4 sida, men då är det rätt mycket julklappar som den med, har även fått med mig lite önskemål från olika håll som jag ska försöka komma ihåg!

Jag tar med mig kameran men även datorn om det skulle vara så att jag orkar blogga lite från hotellet! För jag kan bara anta att det finns trådlös uppkoppling, annars vore det ju ett uselt hotell! ;-)

Nej, nu måste jag packa ner fikat och det sista till väskan!
Förresten - första dagen i dag som vi har minusgrader den här tiden på morgonen! Fyyyy, nu måste man skrapa rutorna!

3 kommentarer:

  1. Första dagen med minus... här har vi haft minus länge nu om mornarna =(
    Shoppa ORDENTLIGT nu darling. Jag får nästan lyckokänsla själv av att du ska fara och shoppa HAHA ;)
    Nåja men kör lugnt och ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Hälsa Falkenberg från mig! (Jag är ju därifrån) Jag vill också gå på Gekås, men jag har skickat mamma att handla åt mig.

    SvaraRadera
  3. hej hej ha en bra helg med mamma och moster. Här är det skitkallt idag igen. SKa ner i källarn nu och leta fram vinterjackan. kramar anna

    SvaraRadera