tisdag 29 september 2009

Feber - IGEN!

Jaha, så var hemma från jobbet (igen).
Kan inte förstå denna feber?! Jag är ju inte förkyld den här gången, men känner mig liksom bara konstig, ansvarsfull som man är stannar man ju hemma för att skona både arbetskamrater men även de små liven.

Känns inte alls bra det här - ska ju faktiskt på mini-semester på torsdag! Då ska ju jag, mamma och Eva åker söderöver för att shoppa och åter shoppa, men än är det ju tid kvar att bli kry.

Inte är det jätteroligt att vara hemma i ensamheten, fast å andra sidan är jag glad att jag ännu inte fått sällskap av våra hantverkare. Har vart väldigt tomt här nu både i går och idag verkar de hålla till i andra lägenheter än våran, bara de inte blir (ännu mer) försenade.

Slår ett slag för "ballerina, pepparkakssmak" innan jag återgår till soffläge!

1 kommentar:

  1. Oh no, not again!
    Vilken otur du har Sara... krya på dej nu, du kan ju inte bli sjuk nu när du ska iväg och shoppa!
    Kramkram

    SvaraRadera