lördag 19 september 2009

Ny byrå och nya skor och kläder!

Jepp! Efter knappt ett dygn så är den "nya" byrån på plats i sovrummet igen =)
Åhh, det blev jättefint! Nu är det bara tre möbler kvar att måla, mitt hörnskåp och byrå plus en hallmöbel som Johan fått av en arbetskamrat. Så nästa helg blir det förmodligen min byrå skulle jag tro, känns lika bra att hålla igång medan jag är pigg och orkar med att jobba när jag kommer hem.



I Birsta hittade jag två par ankelstövlar - ett par i skinn och ett par i mocka (dock fejk båda två), rätt snygga måste jag säga, fann inget annat att välja på riktigt eftersom mina anklar har tagit formen av, ja.. egentligen ingen form alls har de numera. Så det är bara att skippa höga stövlar den här vintern, kommer ju inte få mindre anklar precis..
Köpte dessutom ett par leggings och ett par byxor på presentkortet jag fick när jag fyllde år, perfekt med ett par till jobbyxor och även leggings som jag kan ha till tunika eller så!
Även Johan shoppade loss, 3 par byxor minsann! Så nu klarar vi vintern!

1 kommentar: