måndag 21 september 2009

Trött och nervös...

Då har man äntligen kommit hem och hunnit satt sig i soffan!

Fy vilken lång arbetsdag, började 07.30 och slutade 19.00, men nu är jag hemma och har till och med hunnit skruva fast handtagen på byrån! Blev väldigt enhetligt i sovrumshörnet nu, trivs så bra med vitt, det blir så rent och lugnt för ögat liksom =)



Sen är det det här med UL imorgon, fy vad nervös jag är... hoppas jag kommer kunna sova inatt.
Vet att det är mindre risk att det är något fel än att allt är bra - MEN risken finns ju trots allt och det är en fosterdiagnos som ska göras och inget annat.
Skulle aldrig klarat av att åka iväg om jag inte fick ha med mig Johan, tack och lov att han får följa med mig!

Efter den här långa dagen är det nu bara tandborsting och toaletten som göras, för snart snart blir det sängen. Eftersom det är elitserie premiär ikväll är det hockey för hela slanten, då kan jag ju kolla på tv i sovrummet, så jag inte stör älsklingen =)

2 kommentarer:

  1. va fint det blev med vitt =)

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint!

    Och var bara lugn nu med UL, det kommer att gå så bra,säkert kommer ert lilla troll bara vinka hej åt er =)

    SvaraRadera