söndag 13 september 2009

Motionsbingo!

Ja, motionsbingo är verkligen underskattat!
Idag var jag och Johan och gick 5 km i det vackra höstvädret =) Var riktigt skönt, även om jag det var flera år sedan som jag var tvungen att anstränga mig så hårt bara för att gå denna sträcka!
Har sedan ett par månader tillbaka fått sämre flås och har (nästan) alltid en hög puls, att sedan har legat dålig hela veckan har INTE gjort mig pigggare! Fy, det var ju jobbigt i uppförsbackarna? Nej, ska nog vänta tills jag har blivit helt frisk innan vi tar nästa motionsrunda =)

Gårdagen var vi hos fjelds för att fira Nattis, och jag måste ju ge mig själv och Johan en klapp på ryggen för den konstnärliga present som vi knåpade ihop! Är ju inte alltid helt kul att "bara" ge bort pengar, så vi skojjade till det lite - a la 80-talet!
När jag var mindre var det nämligen mer regel än undantag att en liknade present fanns med på kalasen!

Fin blomma va? (obs lägg märke till de trendiga örhängena)


Förresten, vet inte om jag skrev att vi lagt bud på huset, det har vi iaf =) Men mäklaren har märkligt (fräsig ordvits va?) nog inte lagt in vårt bud.. Hrmm, hoppas verkligen det kommer in i morgon, vi lade det mitt på dagen i fredags och har vi då otur har ju fler lagt bud men inte dom heller är registrerade. Bara att hålla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar