måndag 7 september 2009

hemma...typ

Idag är man hemma från jobbet, ligger med lite feber (dock mindre än igår).
Sov inte hemma inatt utan hos mammsen och det var rätt skönt! Sov på en enorm luftmadrass, så det var rätt bekvämt.

Till middag igår bjöds det på klyftpotatis, oxfilé och beasås, dessutom var det sallad gjord på hemmaodlade tomater! Mumma var det! Inte värre blev det heller av att vi fick tvätta och duscha här =)
Så idag då går jag här och har inget alls att göra, har iofs packat ihop madrassen jag sov på och det var ju ett mindre träningspass det! Så jag tror inte jag kommer ta mig för att göra så mycket mer, eller jo - ska faktiskt ta och laga lite mat till Johan som är och sliter för brödfödan. Tänkte göra en stor sats så han får ta med sig i matlådor också, får se vad som är lätt att slänga ihop =)

Uscha, har sovit hemifrån nu både fredag till lördag och så nu.. har faktiskt lite längtan efter kärleken, kanske är hormoner? (fast i ärlighetens namn så var jag lite sällskapssjuk innan graviditeten också) Jaja, längtar efter honom gör jag iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar