fredag 11 september 2009

VÅRT hus!

Ja, första huset vi kollade på i förrgår var inget för oss - igen..MEN det vi kollade på igår =)

Ojoj, där kan jag verkligen se oss bo och ha barn som få växa upp! Det var som om jag bara ville omfamna huset i mina armar! Måste ju tyvärr säga att så var det för många många andra som där också, skit också!! Varför ska andra alltid tycka lika som vi? Dom kan väl skaffa sig ett eget hus?!
När vi kom tillbaka till mamma efter visningen satt vi och pratade om huset och helt plötsligt sitter jag och Johan och diskuterar vart vi ska ställa julgranen! =) Ja, det är ju liksom så att vi ska bara bo där, MEN det där med budgivning... vi måste ju liksom ha ett stopp, en gräns som vi inte kommer gå över, men vart ska den ligga då? Svårt svårt..

Lägger in länken igen så ni kan beundra!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/496923

Svampsoppan blev för övrigt toppensmarrig Jeanette! Den satt jag åt sörplade på igår när mamma och Johan satt och stoppa i sig suring, jag har ju liksom ätit min ranson av det i år jag, så därför får jag äta något annat!

Idag ska jag packa ihop mitt pick och pack och flytta hem igen! Nästan helt frisk är jag också! Är ju hemma även idag, och det är nog väldigt bra det, för det är egentligen första dagen som jag känner att jag kan börja vara mig själv igen. Så det blir bra att återhämta sig idag och drömma om hus..

Sist men inte minst - GRATTIS Nathalie på 15-års dagen!
Vi ses ju på lördag när vi ska fira dig minsann =)

3 kommentarer:

  1. det är väl bara räkna baklänges från hur mycket ni vill ha kvar varje månad :)

    Verkar ju vara nytt och fräscht så då är det ju inte så mycket som behöver göras. Men det är väl då folk vill betala mer med.

    Lycka till iaf!

    SvaraRadera
  2. ja huset var jätte fint :) och det är synd att många andra också tycker det:P men tack tack :D ses i morgon :)

    SvaraRadera
  3. Huset var verkligen riktigt fint! Förstår att ni vill ha de... Håller tummarna för att ni får de till ett bra pris :)

    SvaraRadera