fredag 4 december 2009

Äntligen helg = mer sömn!

Ja, nu har man hamnat i sömnträsket igen!

Vaknade inatt runt halv 3 - somnade igen strax innan 4, klockan ringde sen kvart i 5.. suck! Inte var jag särskilt pigg då inte.
Vet inte vad är då jag inte längre sover lika bra på natten, bebisen är rätt stilla och stör mig inte alls så mycket, men kan liksom inte sova?!
Tur jag slutade tidigt idag iaf, för nu har jag sovit en sväng på eftermiddagen för att vara någorlunda pigg när Johan kommer hem. Men innan dess hade jag tänkt hinna åka bort till mamma för att hämta lite ingredienser till syrrans smörgåstårta som vi ska äta imorrn när vi ska fira henne lite i förväg.

Nej, nu är det läge att ta sig upp ur soffan för att göra mig i ordning, tänkte även ta mig en godis faktiskt - det är ju helg nu!

1 kommentar:

  1. Oj vad det lät gott tror jag måste snart göra en smörgåstårta jag med:)
    Jo sömnen lär inte bli bättre än på ett tag:):)
    Sköt om dej nu när det är helg.
    Gratta Elin från oss.

    SvaraRadera