tisdag 29 december 2009

Sen Julklapp!

Fick ett riktigt glatt besked idag när vi var på coop och storhandlade inför nyårs-middagen!

Jag har fått min havenskapspenning (hp) beviljad! =) Fick beviljat helersättning och för hela tiden!
Känns så skönt att veta att jag inte kommer vara tvungen att gå tillbaka till jobbet efter att sjukskrivningen gått ut. Nu blir jag alltså hemma tills bebisen kommer ut till oss och vi blir en liten familj! Rent fysiskt så känns det jätteskönt att slippa lyfta något mer, men att bara gå hemma blir en utmaning.. Men nu kan jag ju bona och pyssla om hemmet iaf.

Annars har dagen vart bra och vi har hunnit med en hel del, handlat, hämtat lykta till lillebror och alldeles nyss kom vi hem från föräldragruppen. Idag så pratades det om mer förlossning, ammning och som vanligt en massa skitsnack gravida mellan =) Åhh, jag gillar verkligen denna grupp, att dessutom männen får avsatt tid att prata dem emellan är ju inte alls tokigt.

Nej, nu blir det middag och planering av morgondagen!

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis nu kan du koppla av lite och försöka njuta lite utan press.
    Ha en fin afton och ladda för en andra julafton.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt för dig,förstår inte hur de tänker när de inte beviljar vissa.
    Som tur var behövde jag inte överklaga men två arbetskamrater fick inte det och vi jobbar i butik.

    Lycka till nu

    SvaraRadera