fredag 11 december 2009

Hos mamma

Jepp, eftersom sambon är ute och slår klackarna i taket med jobbet så blev man ensam ikväll igen.

Passar då på att besöka mamma en sväng och hjälpa till med lite tekniska saker =)
Så ikväll sitter jag och är taxi, har mobilen nära till hands så jag kan rycka ut och leda hem honom inatt ;-) Nejdå, skämt åtsido, han är nog rätt städad han - även om jag faktiskt uppmuntrade honom att passa på att ha så roligt som möjligt och så länge han ville!
Får väl se när han vill åka hem, ska hålla mig vaken så länge jag kan iaf.

Får se vad helgen kommer att erbjuda, tydligen hade vi lite olika uppfattning om vad som skulle göras - iaf om man läser våra olika blogginlägg igår. Men har kommit överrens om att vi måste nog ner till Birsta trots allt för att köpa de sista klapparna *suck*, men sen - sen blir det vila.

Till sist ska jag bara gnälla lite, HJÄLP vad ont jag har ont i hela bäcken-partiet, varje kväll är en kamp för att lägga mig och för att inte tala om att kliva upp.. Men, inte många dagar att jobba nu, inte det här året iaf!

2 kommentarer:

  1. Foglossning? Det hade jag när jag väntade Hugo. Avundas dig inte. Tänker ofta på det när jag går och lägger mig på kvällarna - att det är skönt att jag kan ligga hur jag vill utan att få ont.

    SvaraRadera
  2. Jasså pappa Johan håller igång han:)
    Ta ordentligt betalt för taxiresan:)
    Tala till knytteti magen att vara snäll med mamma:)

    SvaraRadera