onsdag 30 december 2009

En drink eller två!

Idag har vi gjort våra sista bestyr nere i Birsta!

Nu är alla julklappar inhandlade och snart även inslagna. Var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara, men de längsta köerna var nog till byten och service, och så toaletten då.

Var idag på MVC för att besöka bm igen, låg fortfarande mitt i kurvan, och värdena såg väldigt bra ut, vi såg även på ultraljudet att bebisen ligger med huvudet nedåt och gör sig redo för att komma ut till oss =)
Nu är det ytterligare två veckor till nästa besök, då ska vi börja skriva lite på förlossningsbrevet, spännande!

Nu slöar vi i soffan efter vår sedvanliga skedpalts-middag! En gång om året är det Johan som står för matlagningen här hemma, det är då någon av dagarna mellan jul och nyår och det bjuds då på just skedpalt.
Som en perfekt avslutning på middagen så blev det lite drinkar *mums* Har ju ibland ett sug efter festligheter och då blev denna fruktdrink riktigt god - måste faktiskt smyga in mig till köket för att blanda ihop en till!



Sista dagen på året imorgon.. och vilket underbart och fantastiskt år det ha varit!
Förutom att jag har mått så väldigt bra och tyckt att mitt liv bara helt är på rätt plats i tiden så har jag eller vi tillsammans varit med om ännu fler underbara händelser!
Flytten, förlovningen, graviditeten (såklart)

Man kan ju bara drömma om hur 2010 kommer bli?! En liten familj ska vi bli, vad kan toppa det tro?

2 kommentarer:

  1. Oj så gott det ser ut att vara i glasen,blir riktigt sugen.Finns inget som kan toppa en ny familjemedlem ,men det är klart vi är nog många som väntar på bröllop, men vi väntar så gärna
    Ses i morron

    SvaraRadera
  2. Jag håller med blivande mormor om att det ser gott ut och även om bröllopet men vi väntar också gärna:)
    Ni måste ju hinna lära känna den nya medlemmen först.
    Ha ett gott nytt år vi hörs

    SvaraRadera